Bruk #CID2016 og bli med i debatten!

Bli med å skape Norges neste gullnæringer og vinnerbedrifter!

Oljenedturen og det digitale skiftet gir unike muligheter til å skape de nye norske suksesshistoriene.

Men ferske tall viser at kun to prosent av norske ledere tror digitaliseringen vil påvirke dem negativt. Mens Abelias omstillingsbarometer viser at Norge er en sinke.

Corporate Innovation Day, 20 oktober, er en møteplass for ledere, innovatører, gründere og forskere som vil være med å skape fremtidens vinnerbedrifter!

På arrangementet dykker vi bak de siste teknologiske "quick fix"-ene, for å forstå hvordan de nye vinnerne skapes i skjæringspunktet mellom ulike bransjer - og i koblinger mellom etablert næringsliv, gründere og forskere!

Vi tror at det nye næringslivet kjennetegnes av:

  • 10 ganger så effektive: Næringslivet har det siste tiåret lært seg å skalere teknologi. Nå er tidspunktet for å lære å skalere organisasjonene. En ny bølge av selskaper leverer 10x bedre resultater sammenlignet med sine kolleger.
  • Eksperimentvilje: Dagens mest innovative bedrifter kjører tusenvis av eksperimenter. Kombinasjonen av ny teknologi og "lean"-tankegang gjør det mulig å eksperimentere stadig raskere og med høyere kvalitet. Stadig oftere er den virkelige testen på hvor innovativt et selskap er, hvor godt de eksperimenterer.
  • Innovasjon på tvers: På samme måte som Facebook ikke stammet fra mediebransjen og Tesla ikke kommer fra bilbransjen, kommer noen av Norges mest lovende selskaper som shipping-selskapet Xeneta ikke fra maritim sektor, Gelato Group kommer ikke fra trykkeribransjen, No Isolation kommer ikke fra helsevesen.

Følger du med i timen? Meld deg på Corporate Innovation Day i dag!

Se programmet her!

Arrangementet begynner om

  • 0dag
  • 0time
  • 0minutt

Lurer du på noe? Kontakt oss: 

Flere arrangementer

Arrangementsoversikt sortert på fagområder, tema og sted.

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss? Du er anonym med mindre du oppgir din e-postadresse slik at vi kan kontakte deg.

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt