Abelia

Innhold

Årets Byrå 2016 ble vellykket

Nyhet, Kommunikasjon

Publisert

Bente Kvam Kristoffersen mottar pris på Scenen

Den første vinneren av PR-klassen ble Trigger. Foto: DN.

KOMM stod som en av fire bransjeorganisasjoner bak første utgave av Årets Byrå.

Selv om gårsdagens arrangement dreide seg om priser, er Årets Byrå først og fremst er nyttig verktøy for byråer som ønsker å utvikle seg videre. Den første vinneren av PR-klassen ble Trigger.

26. mai gjennomførte DN og Regi tidenes første Årets Byrå prisutdeling her i Norge. Det skjedde i Oslo konserthus. 48 byråer har åpnet kundelistene sine for Regi. Byrået har gjennomført en grundig undersøkelse blant byråenes kunder.

I Sverige har Regi gjennomført den samme undersøkelsen i 16 år, med stor oppslutning fra bransjen. -Selv om oppslutningen var god allerede det første året, er det all grunn til å tro at dette kommer til å vokse både i størrelse og betydning i årene fremover, sier KOMMs styreleder, Stian Lyberg, og legger til: -Det sentrale for oss er at byråene her vurderes av sine kunder. Det gir et godt grunnlag for utvikling av byrået i året som kommer.

En viktig erfaring er positiviteten blant byråkundene. De ble stilt en del hovedspørsmål og 60 detaljerte spørsmål om hvordan de opplever kundeforholdet.

De nominerte i PR-bransjen var Dinamo, Iteo, Nucleus, Trigger, Wergeland/Apenes og Zynk. De tre på topp ble:

1. Trigger

2. Iteo

3. Wergeland/Apenes

Lurer du på noe? Kontakt meg gjerne:

Fant du det du lette etter?

Fant du det du lette etter?

Gi oss gjerne en kommentar i tillegg - hvordan kan vi forbedre oss? Du er anonym med mindre du oppgir din e-postadresse slik at vi kan kontakte deg.

Takk for kommentaren!

Kommentar sendt

Hei!

Hei!

Vil du få vårt ukentlige nyhetsbrev på e-post?

Avmeldingen er mottatt!

Din e-post:

 

Meld deg på 1 nyhetsbrev: