I riktig gamle dager var markedet konstant. Slik er det ikke lenger. Den digitale revolusjonen har snudd alt på hodet. E-handel gir forbruker uendelig tilgang til produkter og konsepter. Kast inn sosiale medier og du får den forbrukerdrevne innovasjonen vi står midt oppi. Dette påvirker hele forretningsmodellen, fra design til ferdig produkt, hvordan det selges, markedsføres og distribueres.
Den som er villig til å slippe gårsdagens ideer og imøtekomme fremtidens muligheter, er morgendagens vinner.
Under årets konferanse spør vi i hvilken retning handel utvikler seg, og hva som er de ledende teknologiene som driver og muliggjør innovasjon og utvikling av nye konsepter, markeder og forretningsmodeller.

Louise Byg Kongsholm er Pej gruppens eier, administrerende direktør, sjefsredaktør, konsulent og trendforsker. Hun står bak Pej gruppens bokutgivelser, blant annet ”Trendsociologi” og ”Cross Channel”.

Egil Tenold er rådgiver i Acando, hvor han jobber spesielt med digitalisering i varehandel. Han har erfaring fra flere bransjer og aktører innenfor handel, både b2c og b2b, og merkeleverandører.

Making View har mer enn 10 års erfaring innen produksjon og utvikling av VR materiale. Gjennom mange år har de opparbeidet seg en kundebase bestående av store internasjonal brands.

Morten Bergquist er rådgiver i Retail Energy og har erfaring fra butikk, kjede og kommunikasjonsutvikling. Han har vært ansvarlig for kommunikasjonsstrategi og markedsføring for flere merkevarer, butikk- og kjedeaktører, både nasjonalt og internasjonalt.
